Wednesday, May 26, 2010

rock ala ella

salam uols...

arini aku cuti. semalam suara langsung tak keluar. arini pun sama. makanya semalam aku tak jadi la jadi presenter tuk team KIK aku. mohon maaf pada sume. seb baik ada back-up. alhamdulillah, team JPV Melaka dapat no. 3 uols..

pagi tadi gi klinik ingat nak amik ubat batuk. alih2 doc tu offer nak mc ke tak? harusla aku jawab ndak. maunya taknak. keh keh. jimat cuti gue.

aktiviti duk umah arini tak lain tak bukan, masak. dah lama giler aku tak masak kat umah ni. berkurunnnnnnn. memandangkan si joe jambul pun mc arini, maka dia pun merequest aku suh masak buttered prawn. udang ni dah masak kecut lak dia. udang harimau ni aku beli. tapi size M je. nak beli XXL kemsalam la kat harga dia. huhuhu

tadaaaaaa.... buttered prawn, my style.

ni pulak aku yang ngidam nak makan. sambal petai ngan ikan bilis. mabeles ever. (perasan kan aku?)


okay, telan liur la memasing ye. aku nak bersiap. jap gi nak keluar makan malam. siang je rajin, malam malas dah.

No comments: