Thursday, June 17, 2010

tukang karut

salam uols...

baru2 ni aku saja gatal tangan tukar nama profile kat fb.

instead of Zue Hantu Kuceng, aku letak nama penuh. pehhh skema tak boley blah.

tak sangka dapat banyak bantahan dari kengkawan di fb. haha. terasa femes ai.

siap ada yang tak cam lagik tuh. pelik benar nama baru tu, walaupun ia adalah nama sebenar aku dalam ic. ^___o

maka disebabkan permintaan yang tinggi mencanak2, aku tukar balik dah. peh, perasan lagik!

guys, Zue Hantu Kuceng is backkkkkkkk!!!!

btw, ada beberapa hikmah bila aku tukar nama penuh tu.

dua orang kawan lama berjaya menjejaki aku di fb.

sorang, si ogy nih. yang aku bulat kaler merah dalam pic bawah.


ni geng tukang karut aku. korang tau kan tukang karut tu ape? orang yang bercakap takde isi. mengarut je lebih. siap boley merepek sampai hal2 yang takde kaitan ngan hidup.hehe

ada sorang lagi kawan sekolah aku yang kaki karut. umi aka angah.. even dia pindah sekolah masa form 2, tapi still gak kontek2 sampai sekarang. kalau bercakap kat tepon, memang takde lain, isinya adalah merepek semata2. gelak cam nak mapos tu wajib.

gambo ko aku tak bejaye jejaki la ngah. takpela, ko bukan baca pun blog ni. takyah glemerkan ko la ek. ^_^

masa matrik, aku bejaye jumpa 2 orang geng kaki karut cam aku. tak laen tak bukan suriati dan widad.

sue ni merangkap teman les (ops!) aku masa matrik. kalau dapat mengarut memang dari pagi sampai ke malam merangkap ke subuh tak behenti2 merepek. tak ke gile namanye tu?

widad masih ada sampai sekarang. ingat time matrik je kawan ngan ko, sekali masuk UPM pun sama2. pastu jadi classmate gak. mak aiiii panjang jodoh kite kan?

lagi best widad jadi pengapit masa aku kawen dulu. tapi bile jumpa, mengarut tetap mengarut. tu trademark!

aku dah selalu tayang gamba widad. so takyah letak lagi.jimatkan space blog. haha

gambar next yang letak nama "Jawe" ni adalah geng kaki karut yang kalau ko mengarut ngan dia, ko pun ley mabuk.

tapi lama dah tak chat ngan ko nyah.. mak indu nak gosip sama ko. ko cepatla abeskan thesis tu, pastu balik malaysia nanti beli umah kat taman aku gak.

kompom ari2 aku bertandang umah ko, kite bergosip. mak memang tak tau malu kalau ngan ko nih.


tu dulu2 kan. sekarang bile dah keje, rasanya takde pun aku jumpa tukang karut cam aku.

lagipun kat opis kena la series sikit atas sebab tertentu.

berhemah katanya.

tapi tak best, sebab aku busannnnnnnnn. takde geng nak merepek...

bring me back my tukang karut frens!!!

bring them here. we can work together2.

a'ah la ko zue, pastu lintang pukang opis tu kang dek perangai ko yang tak semenggah tu.

gagagagaga.

No comments: