Wednesday, July 14, 2010

cis! blogspot ni buat perangai lagik..

salam uols..

aku ingat kan aritu mizah ngan faza je ada problem takle nak post comment kat blog aku.

rupenya ada lagi.

aku ingat problem pc kat opis ke hape.

balik umah aku try test nak komen sendiri, rupenya kejadian itu BENAR belaka.

aku dah komen panjang2, tetibe bile post, menda alah tu ilang tah ke mana.

bedebah kamu! hampes, hampagas, penyapu sampah, pengetip kuku!

okay, cukup. takle marah banyak2 blogspot nih. kang merajuk langsung blogspot ni, matik aku.

inilah tempat luahan perasaan aku...

hiks.... (^.~) **jangan majuk ye! cup cup cup..kiss montot die..

4 comments:

CatlinaFly said...

sebab blogspot ni pree..sebab tu ada problem sokmo..lagipun ramai...berjuta2 pakai blogspot kat donia nih//;)..

skrg akak tgk, nuffnang lak problem, takleh nak tgk analytic utk hari ni..

Hana Faza-same person said...

sama ngan orang aritu..kat email banyak comment kawan2 tp check kat blog, satu pon tadak..cet..

sokong kak catlina tu..benda free, mcm nilah gamaknya..hehhee

~│CatWoman│~ said...

k.maiza: ye tak ye gak kan...
nak buek camno, sabaw jelah ye..
nak beli dot.com cam xde bajet je nak bayar bulan2 tuh... =)

~│CatWoman│~ said...

faza: tu la... kesian depa kan type komen, last2 xle publish...
sabaw jelah... (^.~)