Friday, December 10, 2010

music of my heart

salam uols..

** FYI, semua entry tuk sesi cabaran 30 hari ini adalah auto-published. takde der aku nak nyempat hapdet belog ari2 ye... ^__*

" cabaran ke-10 : songs u listen when u're happy, sad, bored, hyped and mad "

okay, seb baek soklan kali ni suh listkan banyak. soklan sebelum ni sume "a" je... jadi kena tahan napsu dari membebel banyak2. hihi

ni adalah lagu yang aku akan dengar bila aku..............

happy - I Was Born To Make U Happy by Britney Spears

sad - Jangan Bersedih Lagi dari Anuar Zeng

bored - Aku Dah Bosan dari tokey Cheng Ho Restaurant (Amy Search Feeewiiitttt!!)

hyped - 8 miles by M&M eh Eminem

mad - Drive Me Crazy by N' Sync

ni sebenarnya aku malas nak wat. aku main bubuh je. kalau ikutkan, all the time pun aku layan R&B and Pop songs.. im always HYPED!!

dah setel tuk day 10.. kerja mudah gituuuu...

2 comments:

sarah kalam said...

chip??...cool name la doc..hehehhhee

~│CatWoman│~ said...

hehe... senang. pendek dan padat. haha